پر تکرار ترین سوالات

شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟

تمام کالا ها قبل از تهیه، توسط دکترکامپ بررسی می‌شود تا وضعیت سلامت کالا مشخص شود، در این صورت دکترکامپ ضمانت سالم بودن کالا را می‌کند. شما تنها کالا را می‌توانید رمانی بازگردانید، که کالا مشکلی داشته باشد.

اگر کالا مشکلی داشت، چگونه کالا را بازگردانیم؟

اگر محصولی که تهیه کرده اید مشکلی داشت، شما باید این موضوع را اولا با کارشناسان دکترکامپ مطرح کنید، سپس کارشناسان شما را راهنمایی کرده و شما می‌توانید محصولاتی که تهیه کرده‌اید را بازگردانید.
برای تماس با کارشناسان ما میتوانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

چرا به کد DCP نیاز دارم؟

کد DCP، برای هر کالا منحصر به فرد است و به عنوان شناسه محصول شناخته می‌شود. برای اینکه دکترکامپ بتواند به مشتریان سریع تر پاسخ بدهد، به این کد نیاز است.

چگونه سفارش خودم را پیگیری کنم؟

برای اینکه سفارش خود را پیگیری کنید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود در DrComp شوید.
  2. وارد بخش سفارش های من شده و در قسمت پیگیری سفارش، کد محصول را وارد کرده تا کارشناسان ما آن را بررسی کنند.

تامین کننده کالاها در دکترکامپ چه کسانی هستند؟

در حال حاضر تامین کننده تمام کالا ها در فروشگاه برعهده خود دکترکامپ است. اما دکترکامپ با فروشگاه های معتبر زیادی همکاری دارد، و امکان همکاری در سایت، در آینده ممکن می‌شود.

آیا می‌توان در دکترکامپ فروشنده باشیم؟

خیر. متاسفانه درحال حاظر نمی‌توان در دکترکامپ فروشنده باشید، اما این امکان در آینده به سایت اضافه خواهد شد

آیا میتوان هزینه محصولات را به‌صورت اقساط پرداخت کرد؟

خیر. متاسفانه نمیتوان هزینه محصولات را به صورت اقساطی پرداخت کرد.

روش های پرداخت هزینه کالاها به چه صورت است؟

در حال حاضر شما هزینه کالا ها را میتوانید فقط به‌صورت اینترنتی پرداخت کنید.